perličky za Žk

19. července 2007 v 12:09 | Mišška |  ╠ Vtípky a kravinky
*** Zdroj anti-lentilka.blog ***
Chodí po chodbě nepřiměřenou rychlostí.
Choval se při návštěvě ředitele hrozně. Neuposlechl a řval!
Chrochtá při hodině.
Chtěl se mnou sex (bylo to krásné)!
I přes několikáté napomenutí předbíhá u oběda. Nakonec na oběd nešel.
I přes opakované napomínáni si se svým spolužákem házel gumou z podrážky.
I přes přísný zákaz kouření kouří na WC a nedopalky hází do záchodové mísy. A pak mi tvrdí, že on to nebyl, protože kouří jinou značku.
I přes zákaz byl nachytán na dívčích toaletách.
Imituje pana učitele, tím vylekává žáky, i kantory.
Je drzý a vymáhá po učitelce peníze
Je drzý, slova: "Nebudu žalovat jako blbeček!"
Je úplně vymatlaný.
Je velmi postižen, protože... šplhá, když mu to přikážu.
Jeník se dnes dopustil velmi hrubého výroku na adresu romské menšiny.
Jezdí nosem po lavici, aby to pískalo.
Jezdí po chodbě na vozíku.
Jezdí výtahem sem tam.
Jirka rozbil bronzovou sekeru z výstavy, když se honil po třídě. Autor: lašta
Již třikrát zapomněla věci do hodiny angličtiny, jo a o přestávkách se pere s klukama, říká že jim dává na jevo, že je miluje.
Kateřina velmi zhoršila své chování, ruší výklad i spolužáky. Autor: Škoda Petr, ZŠ Doksy
Kdo chce zakoupit semeno, nechť se dostaví odpoledne do ředitelny.
Kdyby sa mě ten váš dacan nesmál, tak mě ta motorka nemosela přejet. Škára, branná výchova
Kdyby u ni nepřenocovala vydra, tak přijde včas do školy.
Kdykoliv je vyvolán, kouká na mě jako na idiota a ptá se, jestli to myslím opravdu vážně.
Když jsem jej vyvolala odvětil: "Piš Basu, svačím."
Když jsem mu řekla, aby si pod svým stolem uklidil, odvětil, že tam nemá nepořádek a přitom hlasitě vyvolával, že to je bordel
Když jsem odstartoval přespolní běh, utekl domů.
Když jsme ohlásili, že hoří, začal přikládat.
Když jsme se při hodině ČJ učili písmeno "š", měl říct slovo začínající tímto písmenem, řekl "šukat", parchant.
Když netelefonuje, hází si do očí prasátka.
Když po čase zase přišel do školy, jeho drzost nezná hranic.
Když přišla do třídy učitelka, dal ji židli, aby si sedla a když si sedla, tak si už nesedla!
Když žák pískl při odfoukávání gumy z lavice, dostal poznámku "Píská na gumu v domnění, že sama odejde".
Kopal do dveří sborovny a křičel "Sezame otevři se".
Kope spolužačkám do kozy, když skáčou (při tělocviku).
Kouká se mi pod sukni, tvrdí, že hledá tužku a pak vykřikuje po třídě, že nosím růžová tanga.
Kouká se na mně přes pravítko a směje se mi, že jsem zelený. PODPIS: Zelenka
Kouloval se ve škole sněhem.
Kouřil na zachodě marihuanu tak, že se tam nedalo dýchat.
Kouřila za školou s kamarády a spolužačky jí v tom ještě podporovaly.
Kousnul učitele do ruky, když jsem jej káral.
Kouše spolužáka.
Kreativní chování v šatně.
Kristýna míchá jogurt plnicím perem.
Kváká v angličtině.
Leze do pětimetrové výšky na dvoumetrový strom.
Lítá po třídě a píchá děti kružítkem!
Lítá po třídě jako pták. Otec: Tomu nevěřím. Holub
Lukáš neudržel své reakce a přestřelil. Vysvětlete mu prosím, že jsme spolu nepásli husy. Děkuji
Lže a schválně uvádí jiné letopočty.
Lže, pozor na něj!
Má fyziku tak ráda, že si skládá vzorečky do obalu žákovské knížky. Bohužel tak činí při písemce.
Má hlasité výbuchy smíchu v hodině.
Má hlavu plnou nápadů, ale nevím, co uděláte s jeho pravopisem. Je příliš nápadný a plný hrubek.
Má nohy mimo školní budovu.
Má pod lavicí žirafu a ta kouří.
Maluje pokémony po zdech třídy.
Masturboval při hodině Fyziky a odpověděl že se jen drbe.
Mirek plive po spolužácích, je jako slimák.
Místo, aby měl pytlík pověšený v šatně, válí ho po zemi.
Místo aktivity prská modelínu.
Místo do divadla odešal Váš syn do divadelní kavárny a pak se vymlouval, že divadlo nemohl najít.
Mlátí sešitem spolužáka o lavici a hází ho oknem na ulici.
Mlátí spolužáka vytrženou mrkví.
Mluví se mnou nahnutá přes katedru a při rozhovoru jí nevhodně vykukují ňadra z výstřihu.
Močí do výše očí.
Močí nepovoleným způsobem.
Na hodině TV si stále rozvazuje tkaničky, aby si je mohl zase zavázat.
Na lavici vystavoval čtyři suché mouchy a odmítl je uklidit.
Na mou otázku: Proč se houpe? Drze odpověděl: Abych spadnul. a v zápětí se propadnul do 1. třídy!
Na mou otázku, "kde je Pepa", drze odpověděla, že "má rande s nivou " Autor: maja
Na mou výzvu, aby mi podal žk, poněvadž opisoval, mi zařval do obličeje: Co si to dovoluješ, ty káre!
Na otázku, bez čeho bys v životě nemohl žít, odpověděl, hovnocuc.
Na otázku, co hlásili v rozhlasu, odpověděl: HOVNO!
Na otázku jestli chce dostat za pět odpověděl, že za šest asi těžko.
Na otázku matikářky, co počítá, odpověděl: VAŠI INTELIGENCI (později začal křičet, že je nulová).
Na podzim chodí před školou bez bundy a nechce si ji obléct.
Na položenou otázku neodpověděl a dostal záchvat smíchu.
Na školní olympiádě běžel úmyslně příliš pomalu, protože podle svého trvzení už nemohl.
Na školních závodech úmyslně běžel pomalu, aby podle svého tvrzení získal čas.
Na tabuli dělá srdíčka a když vrthla do třídy učitelka přírodopisu a ptala se komu, odpověděl: Tobě určitě ne, krávo!
Na učitelském stole ležel zapalovač váš syn ho zvedl, přistoupil ke spolužačce a zapálil jí jeden ze dvou culíku. Nyní má jednu stranu delší a druhou kratší. Otec Petry Páleníkové žádá o finanční uhradu za spálené vlasy. Žádám o domluvení škola by byla nerada kdyby se něco podobného opakovalo.
Na začátku hodiny Váš syn vstal a zeptal se mne: "Může žák dostat poznámku za něco co neudělal". Já mu odpověděla, že ne a on drze řekl: "Tak vám říkám, že jsem neudělal domácí úkol".
Nadměrně používá hlasivky při hodině zpěvu.
Nadzvedává lavici bez použití noh a rukou.
Nakláněla se z okna, i když nevypadla.
Namaloval Marcele na kopretinu M.
Napovídá nedovoleným způsobem.
Napovídá úmyslně nesprávně, aby popletl spolužáky.
Napsal na první stanu tabule paní učitelka je kráva, na druhou stranu zevnitř velká.
Navštěvuje zakázané filmy a pak nemravně devastuje spolužáky.
Nazývá učitelky živočichy se 4 žaludky.
Nedává pozor a když jo, tak čumí, jak kdyby mu nadloubali!
Nedávejte Honzovi peníze do školy! Rozdává je dětem.
Nedonesl WC papír.
Nedovolený vstup do školy.
Nechá se od spolužáků osahávat a nehlásí to učiteli.
Nechodí na dobrovolný kroužek matematiky.
Nemůže přijít k tabuli, protože ho bolí nohy. Žádám o vyšetření.
Nenosí učebnice vyrušuje v hodině a nadává na mé prsa.
Nenosí věci do M a pravděpodobně upadl do zimního spánku. Nedělá vůbec nic!
Nepíše si, co říkám, píše jen to, co potřebuje.
Nepracuje, dělá ''ham''
Nepřipravenost na výuku matematiky začíná mít charakter soustavný.
Nerespektuje pokyny dozoru o přestávce, na napomenuti reaguje: "Můžu se na to vysrat!"
Nesdělil své jméno s tím, že je tu inkognito.
Neudrží se a pouští větry ve třídě.
Neuposlechla a pořád sedí na parapetu.
Neustále nemá učebnice na angličtinu a vymlouvá se, že mu je přejel kamion.
Neustále přichází vybírat do sborovny výpalné.
Neustále sází semínka trávy do květináče, kde ještě před měsícem rostly kaktusy.
Neustále se baví a odmítá mi říct o čem.
Neustále si hraje s kuličkami pod lavicí.
Neustále spí pod lavicí. Doporučuji ho nechat doma vychrápat jinak se na to můžu...
Neví, co se děje.
Nic neumí. Proto jí posílám do školy.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama